Koristimo kolačiće koji su neophodni za rad našeg web-mjesta. Kako bismo poboljšali naše web-mjesto, željeli bismo koristiti dodatne kolačiće u svrhu boljeg razumijevanja kako posjetitelji koriste naše web-stranice, mjerenja prometa na našem web-mjestu koji dolazi s platformi društvenih mreža te za personalizaciju vašeg iskustva. Neke od kolačića koje koristimo pružaju treće strane. Za više informacija, pročitajte našu Izjavu o kolačićima na našoj web stranici.
Podaci o korisniku mogu se koristiti za personalizaciju oglasa.
Ovi su kolači neophodni kako bi internetska stranica radila i ne mogu se isključiti u našim sustavu. Oni su uobičajeno postavljeni kao odgovori na tvoje zahtjeve za usluge, poput postavki zaštite osobnih podataka, odjavljivanje ili ispunjavanje obrazaca. Možeš postaviti da tvoj preglednik odbija kolačiće ili ti javlja o njima, ali neki dijelovi stranice tad neće raditi. Ovi kolačići ne spremaju nikakve informacije kojima te se može identificirati.
Ovi kolačići omogućuju stranici da pruži više funkcionalnosti i personalizaciju. Njih možemo postaviti mi ili treća strana čije smo usluge dodali na našu stranicu. Ako odbiješ ove kolačiće, onda neke od naših usluga neće normalno funkcionirati.
Ovi kolačići omogućavaju brojati posjete i promet kako bismo mogli mjeriti i poboljšati rad internetske stranice. Oni nam pomažu prepoznati koje se stranice više ili manje posjećuju te kako se posjetitelj kreće po stranici. Ako odbiješ korištenje ovih kolačića, nećemo znati kad posjećuješ stranicu te nećemo moći pratiti njezin rad.
Saznajte više o davatelju usluga Google
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetitelja kroz web-stranice.Namjera je prikazivanje oglasa koji su relevantni određenom korisniku i potiču ga na sudjelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana.
Ne koristimo kolačiće ove vrste
Nerazvrstani kolačići su kolačići koji se nalaze u procesu razvrstavanja u kombinaciji s davateljima usluga pojedinačnih kolačića.
Ne koristimo kolačiće ove vrste
Kolačići su male tekstne datoteke kojima se koriste internetske stranice kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.
Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ukoliko je kolačić neophodan za rad web-stranice. Za sve ostale vrste kolačića potrebno nam je vaše dopuštenje.
Ovo web-mjesto koristi različite vrste kolačića. U bilo kojem trenutku možete promijeniti ili povući vaš pristanak na Izjavu o kolačičima na našim web-stranicama. Molimo vas da kada nas kontaktirate vezano za vaš pristanak navedete svoj ID broj Pristanka i datum istoga.
Više o nama, kako nas možete kontaktirati te kako obrađujemo vaše osobne podatke saznajte u našim Pravilima privatnosti
Kako bi verificirali svoje dokumente potrebno je:
1. korak: Posjetite odjeljak "Dokumenti" u postavkama korisničkog računa, te odaberite na koji način želite verificirati svoj korisnički račun,
putem weba ili naše aplikacije odabirom opcije "VERIFICIRAJ KORISNIČKI RAČUN" ili posjetite jednu od naših poslovnica.
2. korak: Ukoliko ste se odlučili za verifikaciju putem weba ili naše aplikacije odaberite željeni dokument te kameru za vizualno skeniranje dokumenta. Također možete skenirati QR mobilnim uređajem kako biste nastavili proces verifikacije.
3. korak: Nakon dostavljenih dokumenata, biti će potrebno odraditi test živosti. Slijedite upute na zaslonu kako bi aplikacija mogla zabilježiti informacije.
Potvrdu o verifikaciji ćete zaprimiti putem korisničkog pretinca.
Verifikacija može trajati do 24 sata.
Za promijene podataka molimo da kontaktirate našu korisničku podršku na na adresu: [email protected]
Promjena vašeg imena ili prezimena dopuštena je jedino ako ste prezime promijenili temeljem zakonskih osnova i ako je promjena vidljiva u službenoj dokumentaciji. Za navedene promjene potrebno je ponovno odraditi verifikaciju korisničkog računa.
Gramatičke pogreške ili tipfeleri napravljeni tijekom registracije mogu se izmijeniti pisanim zahtjevom poslanim na Favbet korisničku podršku.
Vaše informacije dopuštaju nam da kvalitetnije osiguramo vaš račun i sredstva na računu.
Kada vaš račun bude uspješno verificiran dobiti ćete verifikacijsku potvrdu putem e-maila.
Verifikacija dokumenata traje do 24 sata od trenutka kad ste poslali svoje dokumente.
Razdoblje također ovisi i o kvaliteti dokumenata koje ste nam poslali te da li je isporučena sva neophodna dokumentacija.
Ako su dokumenti jasno vidljivi i dobre kvalitete, verifikacija može i puno kraće trajati.
Može biti više razloga za to:
Nažalost, ne možete.
Prije prve isplate potrebno je verificirati korisnički račun.
Uplata će odmah biti vidljiva na vašem korisničkom računu. U vrlo rijetkim slučajevima, transakcijsko vrijeme se zbog operacije platnog sustava može produžiti do jednog sata.
U slučaju da je novac umanjen s vašeg osobnog platnog sustava i još nije vidljiv na korisničkom računu, molimo da se obratite korisničkoj podršci. Od vas će zatim biti zatraženo da isporučite informaciju o transakciji na adresu elektroničke pošte: [email protected]
Ponovna registracija nije moguća. Potrebno je ulogirati se s podacima koje ste koristili za prijavu, ukoliko se ne sjećate vaših podataka za prijavu obratite se našoj korisničkoj podršci.
Ako je korisnik zaboravio neki podatak koji je korišten za pristup stranici i računu, korisnik mora odmah kontaktirati korisničku podršku putem adrese elektroničke pošte: [email protected] za instrukcije kako obnoviti svoje osobne podatke ili za blokiranje računa kako bi ga zaštitili od neovlaštenog pristupa.
Kako bi saznali zašto je vaš račun blokiran kontaktirajte korisničku podršku putem adrese elektroničke
pošte: [email protected]
Važno je da
e-mail bude poslan s vaše adrese elektroničke pošte s kojom ste se i registrirali na našoj stranici.
Također, može i biti tehnički kvar, u kojem ćemo slučaju dati sve od sebe da što prije riješimo problem.
U svakom slučaju blokade računa, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Kako biste dobili pristup i koristili naše usluge, sve što trebate napraviti je registrirati se.
Imajte na umu da je prilikom registracije potrebno upisati točne podatke koji su identični onima u vašem važećem identifikacijskom dokumentu. Registracija se obično odvija gotovo odmah, nakon čega novi korisnik odmah dobiva pristup svom osobnom računu.
Nakon uspješne registracije, morate verificirati korisnički račun kako bi neometano koristili naše usluge.
Odigravanje oklade vrlo je jednostavno.
Sve što trebate učiniti je pronaći popis događaja, podijeljen na sportske oklade i po određenim ligama ili prvenstvima (tržišta klađenja); odabrati utakmicu i kladiti se na jednu od mogućnosti za ishod.
Možete se kladiti na standardne ishode, pobjedu jedne od momčadi ili neodlučeno, ali i na manje popularne događaje, mogućnost crvenog kartona, broj kornera na utakmici ili primjerice hoće li određeni igrač postići gol ili ne.
Naravno, možete se pouzdati u sreću i vjerovati svojoj intuiciji kada polažete oklade, no postoje neki mali trikovi koji će vam pomoći povećati vjerojatnost pobjede.
Registracija na stranici www.favbet.hr obavezna je kako biste imali pristup svim proizvodima i uslugama Favbet-a.
Moći ćete se kladiti i sudjelovati u ponudama Favbet-a tek nakon što uplatite novac na račun.
Ne, prijava za Favbet je neobavezna i niste obvezni izvršavati uplate ili obavljati dodatne radnje. Jedina obveza je djelovanje u skladu s pravilima klađenja Favbet-a.
Igrač je odgovoran da sve njegove aktivnosti na stranici Favbet.hr budu zakonite, odnosno u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korisnici i članovi Favbet-a ne snose nikakvu dodatnu odgovornost.
Ispravnost unesenih podataka potrebna je za uspješan pristup pojedinim igrama Priređivača.
Samo upisom točnih podataka iz osobne iskaznice/putovnice u mogućnosti smo uvjeriti se da ste navršili 18 godina i da ispunjavate uvjete za sudjelovanje u pojedinoj igri.
Za otvaranje računa i korištenje usluga pruženih na internet stranici Favbet.hr, korisnik se mora registrirati i otvoriti račun za igranje.
Da bi to učinio, korisnik mora ispuniti sva propisana polja odgovarajuće prijave u propisanom obrascu, a svi podaci moraju biti točni i vjerodostojni. Obrazac za prijavu sastoji se od osobnih podataka korisnika i dodatnih (općih) podataka u svrhu identifikacije prilikom pristupa računu.
U slučaju kršenja stavaka ovog ugovora ili uvjeta registracije, ili u slučaju da se sumnja na prijevarne radnje, Favbet zadržava pravo blokirati takve račune te može i odbiti isplatiti novac korisniku.
Slijedom navedenog, korisnicima će biti uskraćeno pravo na registraciju i korištenje proizvoda i usluga Favbet-a i njegovih partnera.
Ne, uplata nije obavezna. Naime, ako se želite kladiti, morate uplatiti novac na svoj račun.
Korisnik može otvoriti samo jedan račun za igru na daljinu.
Ako jedna osoba otvori više računa u Favbet-u, uprava tvrtke zadržava pravo blokirati sve račune i obustaviti ih.
Favbet zadržava pravo postavljanja pojedinačnih uvjeta i ograničenja na računima kupaca.
Registrirani podaci su strogo povjerljivi.
Favbet ne pruža nikakve osobne korisničke podatke trećim stranama (osim u slučajevima očite prijevare i oštećenja). Stoga su naši korisnici 100% sigurni da nijedna druga tvrtka, unatoč svom geografskom, političkom ili ekonomskom karakteru, nema ili ne može imati pristup tim podacima.
Uz to, Favbet s modernim softverom korisnicima pruža zaštitu podataka unutar tvrtke i jamči čuvanje bilo kakvih podataka koji se tiču aktivnosti korisnika na Favbet stranicama.
Ako korisnik sumnja da su neki njegovi podaci, korisničko ime i lozinka, postali poznati trećoj strani, ima pravo u bilo kojem trenutku poslati zahtjev Favbet-u da blokira račun dok problem ne bude riješen.
Kako bi otkrili problem, moramo imati više detalja. U slučaju da se ne možete registrirati, molimo, javite se korisničkoj podršci ili pošaljite sliku problema.
Ako ste sigurni da se niste prethodno registrirali na Favbet.hr, a obavijest naznačuje drugačije, trebali biste kontaktirati našu korisničku podršku.
Ako ste prethodno imali račun u Favbet-u koji više ne upotrebljavate, nije vam dopušteno stvoriti novi korisnički račun jer svaki korisnik može imati samo jedan račun.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, istu je lako promijeniti, tako da je vaš račun i dalje aktivan i spreman za upotrebu.
Prema pravilima, uprava Favbet-a može pružiti određene istrage i inspekcije korisnicima i osobama koje žele otvoriti novi račun.
Ako je sukladno zakonu ili iz drugih razloga Favbet prisiljen odbiti otvaranje korisničkog računa za korisnika ili zatvoriti ponovno otvaranje računa za korisnika ili zatvoriti ponovno otvoreni račun zbog kršenja uvjeta, provodi se sljedeća kazna: sve prethodne oklade na računu mogu biti poništene po odobrenju Favbet-a, a korisnik gubi svaku stečenu pobjedu.
Također, korisnik mora izvršiti puni povrat sredstava povučenih od tvrtke na njegov zahtjev; bilo koji iznosi postavljenih oklada na događaje koji se nisu dogodili iz nekog razloga ili nisu završeni, mogu se vratiti na račun korisnika u sustavu Favbet.
Registrirani korisnici mogu, prilikom registracije, odabrati opciju za zaprimanje obavijesti od Favbet-a (newsletter). Time ste pretplaćeni na informativne, uslužne i reklamne poruke, kao i najave Favbet-ovih aktualnih bonusa i promocija, što će vam omogućiti da ostanete u toku s novostima i obnavljanjem naše tvrtke.
Obvezujemo se da ćemo vašu e-poštu koristiti samo za slanje informativnih poruka s Favbet-a. Ako se želite odjaviti iz naše pretplate, to možete učiniti klikom na gumb za odjavu pretplate na bilo koju poruku od e-pošte.
Međutim, imajte na umu da odjavom od pretplate riskirate propuštanje ponuda, bonusa i drugih važnih podataka iz Favbet-a.
Potrebno se javiti s mail-a s kojim ste se registrirali na: adresu [email protected], u kojem ćete navesti svoje ime i prezime te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.
Ako svi podatci budu točni, poslat ćemo vam poruku s vašim korisničkim imenom na e-poštu registriranu na vašem računu.
Za promjenu lozinke posjetite našu internet stranicu. Kako biste zatražili novu lozinku, kliknite na odabir “Zaboravljena lozinka?” na vrhu početne stranice i slijedite upute.
Favbet zadržava pravo blokirati pristup računu, ograničiti pristup Favbet-ovim uslugama i proizvodima te odbiti isplatu u slučajevima kad postoji sumnja da je korisnik unio lažne podatke.
Ako ste zaboravili svoje tajno pitanje ili odgovor na tajno pitanje potrebno se javiti s mail-a s kojim ste se registrirali na: adresu [email protected], u kojem ćete navesti svoje ime i prezime, korisničko ime te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.
Potrebno je poslati e-mail na adresu: [email protected], u kojem ćete nam poslati vaše ime i prezime, korisničko ime te obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.
Morate se registrirati kako biste dobili pristup svom računu na Favbet-u. Nakon registracije unesite svoje korisničko ime i lozinku u područje za prijavu (u gornjem desnom kutu naše internet stranice) i kliknite gumb “Prijavi se”.
Korisnik je potpuno odgovoran za točnost i ispravnost svojih osobnih i drugih podataka prilikom registracije na stranici Favbet.hr.
Za verifikaciju korisničkog računa potrebno je dostaviti obostranu presliku identifikacijskog dokumenta putem kojeg Favbet omogućuje verifikaciju (osobna iskaznica, putovnica ili iskaznica boravišne dozvole), te je uz navedeno potrebno dostaviti fotografije lica.
Verifikaciju je također moguće izvršiti u jednoj od naših poslovnica, predajom identifikacijskog dokumenta. U poslovnici korisnik može izvršiti verifikaciju isključivo za vlastiti korisnički račun.
Ne, oklade je moguće postavljati nakon uspješne verifikacije korisničkog računa.
Za početak igre na internet stranici Favbet trebate nadopuniti račun.
To možete učiniti odabirom platnih sustava: Aircash, Skrill, Neteller, A-bon, prijenosom s platnih kartica ili u poslovnici. Više informacija o nadopunjavanju računa putem ovih platnih sustava možete pronaći na našim stranicama.
Imajte na umu da nakon prelaska s internet stranice Favbet-a morate ući u vaš platni sustav i potvrditi plaćanje, i tek tada će se novac prebaciti na vaš račun.
Ako postoje bilo kakve poteškoće s nadopunjavanjem (uplatom), obratite se našoj korisničkoj podršci.
Korisnik se slaže da će Favbet-u pružiti podatke koji se odnose na njegov bankovni račun u svrhu prijenosa novca na račun korisnika prilikom klađenja.
Ako se uplate obavljaju u Favbet poslovnici ili pomoću elektroničkih sustava plaćanja, novac će biti vidljiv na vašem računu čim Favbet zaprimi navedene uplate
Društvo nije odgovorno za neuspjeh u transakcijama ili za kašnjenje u upisu zbog promjene internih postupaka financijskih institucija koje sudjeluju u transakciji ili u slučaju neočekivanih okolnosti (kvarovi u kanalima za prijenos podataka, autorizacijski centri itd.).
Problemi s nadopunjavanjem elektroničkim plaćanjem mogu se riješiti kontaktiranjem korisničke podrške Favbet-a. Potrebno je poslati što više detalja o pogrešci. Da bi postupak bio još brži, možete priložiti snimku zaslona pogreške na koju ste naišli.
Dodatne naknade za uplate se ne naplaćuju.
Ne smije se uplaćivati novac na korisnički račun s tuđih platnih kartica.
Da biste započeli igru na internet stranici Favbet, morate nadopuniti račun uplatom.
Novac možete uplatiti putem A-bon-a, bankovnim prijenosom putem platnih kartica, Aircasha, Skrill-a, Neteller- ili u poslovnici.
Više informacija o nadopunjavanju računa putem platnih sustava možete pronaći na Favbet internet stranici.
Možete ga vidjeti na svom računu klikom na “Stanje”, a zatim “Povijest transakcija”.
Nažalost, ne odobravamo transakcije između platnih sustava.
Korisnik može isplatiti novac pod sljedećim uvjetima:
Trenutno korisnici mogu uplaćivati sredstva pomoću raznih platnih sustava.
Favbet zadržava pravo blokirati prihvaćanje uloga i operativne aktivnosti.
Prije isplate zaposlenici tvrtke moraju provjeriti korisničko ime, datum rođenja kao i druge pojedinosti. U slučaju bilo kakvih odstupanja između stvarnih detalja i onih koje je dao korisnik, Favbet zadržava pravo zatvoriti račun i odbiti isplatu novca korisniku, osim ako ne dokaže identitet i ispravnost korisničkih podataka.
Uprava Favbet-a želi istaknuti da je krivotvorenje dokumenata protivno zakonu, a u slučaju da se korisnika sumnjiči da je krivotvorio ili koristio uređene kopije svojih dokumenata, Favbet zadržava pravo slanja takvih dokumenata odgovarajućem regulatornom tijelu.
Sukladno našoj zakonskoj obvezi sprječavanja zlouporabe sustava i sprječavanje pranja novca sredstva uplaćena na korisnički račun služe isključivo za igru.
Korisnici su obvezni proigrati sredstva koja su uplaćena na korisnički račun. Favbet zadržava pravo blokirati određene platne sustave ili korisničke račune, u slučaju zloupotrebe uplaćenih sredstava i neproigravanja istih.
Isplata sredstava s korisničkog računa vrši se u roku od 24 sata i naglašavamo da prijenosi na bankovnu karticu mogu potrajati i do 3-5 radnih dana.
Prema pravilima, podizanje gotovine može potrajati i do 3 dana, no cilj nam je da to učinimo dostupnim u jednom radnom danu.
Minimalni iznos za isplatu ovisi o odabranoj metodi:
Potrebno je u korisničkom računu odabrati padajući izbornik "Novčanik" te zatim opciju "Isplata" gdje je moguće dodati novi IBAN broj koji želite koristiti pod stavkom "bankovni račun".
Za isplatu u poslovnici potrebno je podnijeti zahtjev za isplatu na svom korisničkom računu i odabrati iznos koji želite isplatiti, te poslovnicu u kojoj želi isplatiti. Sustav će automatski generirati tajnu lozinku koju je potrebno predočiti pri isplati.
Kako bi isplata u poslovnici bila moguća, potrebno je predočiti korisničko ime, tajnu lozinku i osobnu iskaznicu.
Ukoliko ne izvršite isplatu u roku od 3 dana, zahtjev će biti storniran, a sredstva vraćena na korisnički račun.
Dodatne naknade za isplate se ne naplaćuju.
Morate se obratiti našoj korisničkoj podršci i navesti razloge svoje odluke.
Prije prve transakcije korisnik je dužan izvršiti verifikaciju korisničkog računa, koja potvrđuje njegov identitet.
Uprava Favbet-a želi istaknuti da je krivotvorenje dokumenata protivno zakonu, a u slučaju da se korisnika sumnjiči da je krivotvorio ili koristio uređene kopije svojih dokumenata, Favbet zadržava pravo slanja takvih dokumenata odgovarajućem regulatornom tijelu.
Ako su uplate na račun korištene u drugu svrhu, osim oklada, casina i financijskih klađenja, tvrtka (posebno u slučaju sumnje u lažni promet novca) zadržava pravo otkazati bilo koju transakciju i naplatiti sve troškove nastale tijekom obrade.
Igre na sreću u internet casinu uglavnom se provodi u zabavne svrhe. Međutim, postoji određeni postotak igrača koji tijekom igre izgube kontrolu i racionalnost. Prije nego što počnete igrati, važno je shvatiti da se igranje ne može promatrati kao izvor prihoda ili sredstva za povrat dugovanja. Korisno je pratiti vrijeme i količinu novca koji se svakodnevno troši u online casinu.
Potrebno je u korisničkom profilu pod padajućim izbornikom „Odgovorno igranje“ odabrati stavku samoisključenje. Samoisključenje možete postaviti na 1 mjesec, 3 mjeseca, 6 mjeseci, godinu dana ili do opoziva. Tijekom trajanja samoisključenja neće biti moguće uplatiti sredstva na korisnički račun niti će biti moguće postaviti bilo kakve oklade. I dalje se možete prijaviti u svoj korisnički račun, izvršiti isplatu i pregledati podatke o Vašem računu. U slučaju da odaberete opciju „Do opoziva“ korisnički račun je moguće aktivirati tek nakon 8 dana od samoisključenja. Samoisključenje vrijedi isključivo za igre na sreću koje se priređuje putem interaktivnih prodajnih kanala on-line igranja (Internet).
Potrebno je poslati e-mail na adresu: [email protected] te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice sa popunjenim formularom za aktivaciju korisničkog računa. Korisnički račun se nakon 8 dana od odabira opcije „Do opoziva“ na vaš zahtjev može ponovno aktivirati.
Potrebno je u korisničkom profilu pod padajućim izbornikom „Odgovorno igranje“ odabrati stavku ograničenje. Ograničenje je moguće postaviti na uplatu, gubitak i ulog te je ograničenje moguće postaviti na željeni period i željeni iznos. Ograničenje je moguće promijeniti te će te ista moći i otkazati. U slučaju opoziva ograničenja, isto će biti opozvano nakon 24 sata kao i za povećanje limita ograničenja. Ograničenje uplata, uloga i gubitka vrijedi isključivo za igre na sreću koje se priređuje putem interaktivnih prodajnih kanala on-line igranja (Internet).
Ako mislite da počinjete trošiti više novca nego što si možete priuštiti, ili u slučaju da igre počnu ometati vaše uobičajene svakodnevne rutine, dobronamjerno vam savjetujemo da razmotrite nekoliko mjera koje vam mogu pomoći, kao što je postavljanje osobnih ograničenja na vaše igračke aktivnosti i traženje pomoći i podrške od pouzdanih nadležnih tijela.
Podsjetnik je stavka koja se odnosi na uključivanje podsjetinka na odabrani period.
Obavijest će se prikazati na kraju odabranog razdoblja te će te moći odabrati hoće te li nastaviti s igrom ili izaći iz nje.
Favbet podržava identifikaciju, prevenciju i liječenje problema s igrama na sreću i ima za cilj osvijestiti svoje korisnike o rizicima igrara na sreću i načinu sigurne ifre. Ako želite savjet i /ili podršku u vezi igara na daljinu ili ako ste zabrinuti zbog bliskog prijatelja ili člana obitelji, tada postoje razni kanali podrške kojima se možete obratiti za pomoć. Za više informacija posjetite internet stranice nadležnih organizacija koje pružaju podršku, pomoć i savjetovanje.
Favorit sportska kladionica radi zaštite osobnih podataka nije dužna davati korisnicima na zahtjev podatke koji su vidljivi u korisničkom profilu te ima pravo odbiti svaki zahtjev koji se odnosi na informacije dostupne u korisničkom profilu.
Vaš odgovor na vaše pitanje nudi dodatnu zaštitu vaših podataka. Odgovor na vaše osobno pitanje tražit ćemo vas kad god zaboravite lozinku.
Za zaštitu podataka računa potrebne su sljedeće mjere predostrožnosti:
Da biste stvorili sigurnu lozinku:
Odmah javite našoj korisničkoj podršci ako primijetite:
U skladu s pravilima elektroničke trgovine od 8. lipnja 2000., koja su na snazi na cijelom području Europske unije, registracijom potvrđujete da:
Ova web stranica služi samo u privatne i nekomercijalne svrhe.
Upotreba web stranice u druge svrhe je zabranjena.
Nakon zaprimanja dozvole za pristup i korištenje web stranice, korisnik se slaže da će:
Minimalan ulog na okladu iznosi 0,5 €. Kladionica određuje limit uloga za određeni događaj. Ograničenja ovise o vrsti sporta, turnira i događaja. Kladionica zadržava pravo ograničiti maksimalni ulog bez prethodne najave igračima.
Minimalan ulog na loto listiću iznosi 0,2€. Kladionica određuje limit uloga za određeni događaj. Kladionica zadržava pravo ograničiti maksimalni ulog bez prethodne najave igračima.
Sve oklade se prihvaćaju na temelju stvarnih tržišta klađenja koja su objavljena na web stranici FavBet na datum oklade i za vrijeme utakmice, osim ako nije drugačije navedeno u Sportskim pravilima. Oklade se prihvaćaju prije početka događaja, osim kod klađenja uživo. Postavljanjem odgovarajuće oklade, korisnik potvrđuje da ne zna ishod događaja na koji se kladio. Iznos uplate ne može biti veći od salda na računu korisnika. U FavBetu nije moguće igrati na kredit ili na dugove.
Nakon isteka sljedećih vremenskih intervala:
Svaki igrač ima “Osobni račun” na kojem se pohranjuju sve informacije o aktivnostima u posljednjih 90 dana, uključujući nezavršene oklade.
Nažalost, oklade nije moguće otkazati.
Prema pravilima naše tvrtke, nije moguće otkazati okladu.
Nakon prijave kliknite na tipku "Uživo" pa odaberite sportove/događaje/tečajeve koje želite odigrat.
Tečajevi na oklade uživo konstantno se mijenjaju kao rezultat događaja tijekom utakmice.
FavBet čini sve kako bi osigurao da su podaci prikazani za događaje uživo (rezultat, vrijeme igre, statistika timova/igrača, itd.) točni.
Prikazani podaci su informativnog karaktera. Oklade nije moguće poništiti kao rezultat pogrešno prikazanih rezultata. Kod klađenja uživo, igrač može odabrati jednu od sljedećih opcija:
Date opcije određuju hoće li oklada biti prihvaćena tijekom obrade s obzirom na promjenu tečaja.