Često postavljena pitanja

FAQ

Često postavljana pitanja

Kako verificirati moje dokumente?

Kako bi verificirali svoje dokumente potrebno je:

1. korak: Posjetite odjeljak "Dokumenti" u postavkama korisničkog računa, te odaberite na koji način želite verificirati svoj korisnički račun, putem weba ili naše aplikacije odabirom opcije "VERIFICIRAJ KORISNIČKI RAČUN" ili posjetite jednu od naših poslovnica.

2. korak: Ukoliko ste se odlučili za verifikaciju putem weba ili naše aplikacije odaberite željeni dokument te kameru za vizualno skeniranje dokumenta. Također možete skenirati QR mobilnim uređajem kako biste nastavili proces verifikacije.

3. korak: Nakon dostavljenih dokumenata, biti će potrebno odraditi test živosti. Slijedite upute na zaslonu kako bi aplikacija mogla zabilježiti informacije.

Potvrdu o verifikaciji ćete zaprimiti putem korisničkog pretinca.

Verifikacija može trajati do 24 sata.

Mogu li promijeniti podatke u svom korisničkom računu?

Za promijene podataka molimo da kontaktirate našu korisničku podršku na na adresu: [email protected]

Promjena vašeg imena ili prezimena dopuštena je jedino ako ste prezime promijenili temeljem zakonskih osnova i ako je promjena vidljiva u službenoj dokumentaciji. Za navedene promjene potrebno je ponovno odraditi verifikaciju korisničkog računa.

Gramatičke pogreške ili tipfeleri napravljeni tijekom registracije mogu se izmijeniti pisanim zahtjevom poslanim na Favbet korisničku podršku.

Zašto trebamo toliko informacija?

Vaše informacije dopuštaju nam da kvalitetnije osiguramo vaš račun i sredstva na računu.

Kako mogu znati je li moj račun verificiran?

Kada vaš račun bude uspješno verificiran dobiti ćete verifikacijsku potvrdu putem e-maila.

Koliko dugo traje verifikacija i potvrda dokumenata?

Verifikacija dokumenata traje do 24 sata od trenutka kad ste poslali svoje dokumente.

Razdoblje također ovisi i o kvaliteti dokumenata koje ste nam poslali te da li je isporučena sva neophodna dokumentacija.

Ako su dokumenti jasno vidljivi i dobre kvalitete, verifikacija može i puno kraće trajati.

Poslao sam potrebnu dokumentaciju, ali moj račun i dalje nije verificiran, zašto?

Može biti više razloga za to:

  1. Kopije dostavljenih dokumenata ne zadovoljavaju uvjetima.
  2. Zatražena je dodatna dokumentacija (digitalna fotografija na kojoj je igrač prikazan zajedno s identifikacijskim dokumentom)
  3. Račun je registriran od strane maloljetne osobe.
  4. Postoji sumnja u krivotvorenje dokumentacije.
  5. Dokument predviđen za ovjeru otvoreno je dostupan na internetu.
  6. Kada se koristi bankovna kartica ili drugi načini plaćanja koji ne pripadaju vlasniku računa, ili kada se koriste isti načini plaćanja ili bankovna kartica na različitim računima.

Mogu li isplatiti novac bez detalja o osobnoj iskaznici?

Nažalost, ne možete.

Prije prve isplate potrebno je verificirati korisnički račun.

Kada će novac biti vidljiv na računu nakon što sam uplatio novac?

Uplata će odmah biti vidljiva na vašem korisničkom računu. U vrlo rijetkim slučajevima, transakcijsko vrijeme se zbog operacije platnog sustava može produžiti do jednog sata.

U slučaju da je novac umanjen s vašeg osobnog platnog sustava i još nije vidljiv na korisničkom računu, molimo da se obratite korisničkoj podršci. Od vas će zatim biti zatraženo da isporučite informaciju o transakciji na adresu elektroničke pošte: [email protected]

Registrirao sam se davno i zaboravio svoje osobne podatke, sada se želim ponovno registrirati. Što trebam napraviti?

Ponovna registracija nije moguća. Potrebno je ulogirati se s podacima koje ste koristili za prijavu, ukoliko se ne sjećate vaših podataka za prijavu obratite se našoj korisničkoj podršci.

Zaboravio sam odgovor na tajno pitanje. Kako mogu ponovno pristupiti svom računu?

Ako je korisnik zaboravio neki podatak koji je korišten za pristup stranici i računu, korisnik mora odmah kontaktirati korisničku podršku putem adrese elektroničke pošte: [email protected] za instrukcije kako obnoviti svoje osobne podatke ili za blokiranje računa kako bi ga zaštitili od neovlaštenog pristupa.

Zašto je moj račun blokiran?

Kako bi saznali zašto je vaš račun blokiran kontaktirajte korisničku podršku putem adrese elektroničke pošte: [email protected]
Važno je da e-mail bude poslan s vaše adrese elektroničke pošte s kojom ste se i registrirali na našoj stranici. Također, može i biti tehnički kvar, u kojem ćemo slučaju dati sve od sebe da što prije riješimo problem.

U svakom slučaju blokade računa, obratite se našoj korisničkoj podršci.

Gdje započeti?

Registracija i prva uplata

Kako biste dobili pristup i koristili naše usluge, sve što trebate napraviti je registrirati se.

Imajte na umu da je prilikom registracije potrebno upisati točne podatke koji su identični onima u vašem važećem identifikacijskom dokumentu. Registracija se obično odvija gotovo odmah, nakon čega novi korisnik odmah dobiva pristup svom osobnom računu.

Nakon uspješne registracije, morate verificirati korisnički račun kako bi neometano koristili naše usluge.

Kako odigrati prvu okladu?

Odigravanje oklade vrlo je jednostavno.

Sve što trebate učiniti je pronaći popis događaja, podijeljen na sportske oklade i po određenim ligama ili prvenstvima (tržišta klađenja); odabrati utakmicu i kladiti se na jednu od mogućnosti za ishod.

Možete se kladiti na standardne ishode, pobjedu jedne od momčadi ili neodlučeno, ali i na manje popularne događaje, mogućnost crvenog kartona, broj kornera na utakmici ili primjerice hoće li određeni igrač postići gol ili ne.

Kako početi pobjeđivati?

Naravno, možete se pouzdati u sreću i vjerovati svojoj intuiciji kada polažete oklade, no postoje neki mali trikovi koji će vam pomoći povećati vjerojatnost pobjede.

  1. Uvijek se najbolje početi kladiti u sportu koji dobro razumijete.
  2. Obavezno upoznajte pravila igre i prirodu sposobnosti pojedinog suca i igrača.
  3. Preporučamo pregled rezultata posljednje sezone prvenstva. Tako možete steći veće razumijevanje različitih uključenih timova. Više informacija možete pronaći posjetite li naš odjeljak sa statistikama.
  4. Pogledajte sastav timova, razmotrite ozljede igrača, njihove diskvalifikacije te analizirajte vrijednost pojedinih igrača u momčadi.
  5. Pokušajte razumjeti manje popularne sportove, kao i lige te prvenstva. To ne znači da bi kao početnik u klađenju trebao izvrsno poznavati sve formacije. Internet, odnosno razne sportske rubrike, najave i statistike, uvelike vam mogu pomoći pri odabiru oklada za koje smatrate da bi mogle biti dobitne i donijeti vam novac. Sport i klađenje trebaju biti nešto u čemu ćete uživati. Pratite ga, prikupljajte informacije, analizirajte ih, vodite vlastite bilješke i zapise te u konačnici odaberite najbolju okladu. Uložite li dovoljno entuzijazma i truda u učenje o prirodi sporta i klađenja, primijetit ćete kako se postotak vaših predviđanja rezultata povećava. Bez sumnje, sportski događaji prepuni su neočekivanih ishoda koje je teško predvidjeti, ali ne događaju se često. Međutim, nakon što steknete dovoljno iskustva, moći ćete ispravno predvidjeti ishode raznih sportskih susreta te savjete o klađenju davati i početnicima o tome kako se kladiti na sport.
  6. Proučite postojeće vrste oklada i odaberite vama najzanimljiviju.
  7. Ne zaboravite kontrolirati proračun i nikad ne igrajte koristeći posuđeni novac. Zapamtite, najvažnija stvar u igrama na sreću je hladna i odmjerena kalkulacija, pojačana novim znanjem i iskustvom.

KORISNIČKI RAČUN

Prijava

Zašto se prijaviti?

Registracija na stranici www.favbet.hr obavezna je kako biste imali pristup svim proizvodima i uslugama Favbet-a.

Moći ćete se kladiti i sudjelovati u ponudama Favbet-a tek nakon što uplatite novac na račun.

Hoće li me prijava na Favbet vezati za bilo što?

Ne, prijava za Favbet je neobavezna i niste obvezni izvršavati uplate ili obavljati dodatne radnje. Jedina obveza je djelovanje u skladu s pravilima klađenja Favbet-a.

Koje odgovornosti imam nakon što sam se registrirao na Favbet?

Igrač je odgovoran da sve njegove aktivnosti na stranici Favbet.hr budu zakonite, odnosno u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korisnici i članovi Favbet-a ne snose nikakvu dodatnu odgovornost.

Zašto upisati točne osobne podatke?

Ispravnost unesenih podataka potrebna je za uspješan pristup pojedinim igrama Priređivača.

Samo upisom točnih podataka iz osobne iskaznice/putovnice u mogućnosti smo uvjeriti se da ste navršili 18 godina i da ispunjavate uvjete za sudjelovanje u pojedinoj igri.

Pravila kreiranja računa?

Za otvaranje računa i korištenje usluga pruženih na internet stranici Favbet.hr, korisnik se mora registrirati i otvoriti račun za igranje.

Da bi to učinio, korisnik mora ispuniti sva propisana polja odgovarajuće prijave u propisanom obrascu, a svi podaci moraju biti točni i vjerodostojni. Obrazac za prijavu sastoji se od osobnih podataka korisnika i dodatnih (općih) podataka u svrhu identifikacije prilikom pristupa računu.

U slučaju kršenja stavaka ovog ugovora ili uvjeta registracije, ili u slučaju da se sumnja na prijevarne radnje, Favbet zadržava pravo blokirati takve račune te može i odbiti isplatiti novac korisniku.

Slijedom navedenog, korisnicima će biti uskraćeno pravo na registraciju i korištenje proizvoda i usluga Favbet-a i njegovih partnera.

Uvjeti za registraciju

  1. Korisnik mora biti unutar starosne granice utvrđene zakonodavstvom države u kojoj ima prebivalište, ali mora biti star najmanje 18 godina.
  2. Korisnik prethodno nije isključen s popisa igrača na našoj web stranici ili iz općeg sustava Favbet-a.
  3. Korisnik se nije isključio niti su ga treće strane isključile u sudjelovanju u igrama na sreću.

Da li moram uplatiti novac odmah nakon registracije?

Ne, uplata nije obavezna. Naime, ako se želite kladiti, morate uplatiti novac na svoj račun.

Mogu li imati više od jednog računa?

Korisnik može otvoriti samo jedan račun za igru na daljinu.

Ako jedna osoba otvori više računa u Favbet-u, uprava tvrtke zadržava pravo blokirati sve račune i obustaviti ih.

Favbet zadržava pravo postavljanja pojedinačnih uvjeta i ograničenja na računima kupaca.

Tko može pristupiti mojim osobnim podacima i koliko su sigurni?

Registrirani podaci su strogo povjerljivi.

Favbet ne pruža nikakve osobne korisničke podatke trećim stranama (osim u slučajevima očite prijevare i oštećenja). Stoga su naši korisnici 100% sigurni da nijedna druga tvrtka, unatoč svom geografskom, političkom ili ekonomskom karakteru, nema ili ne može imati pristup tim podacima.

Uz to, Favbet s modernim softverom korisnicima pruža zaštitu podataka unutar tvrtke i jamči čuvanje bilo kakvih podataka koji se tiču aktivnosti korisnika na Favbet stranicama.

Povjerljivost mojih osobnih podataka

Ako korisnik sumnja da su neki njegovi podaci, korisničko ime i lozinka, postali poznati trećoj strani, ima pravo u bilo kojem trenutku poslati zahtjev Favbet-u da blokira račun dok problem ne bude riješen.

Nisam se uspio registrirati. Što trebam učiniti?

Kako bi otkrili problem, moramo imati više detalja. U slučaju da se ne možete registrirati, molimo, javite se korisničkoj podršci ili pošaljite sliku problema.

Tijekom registracije primio sam obavijest da je moja e-pošta korištena, što trebam učiniti?

Ako ste sigurni da se niste prethodno registrirali na Favbet.hr, a obavijest naznačuje drugačije, trebali biste kontaktirati našu korisničku podršku.

Ako ste prethodno imali račun u Favbet-u koji više ne upotrebljavate, nije vam dopušteno stvoriti novi korisnički račun jer svaki korisnik može imati samo jedan račun.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, istu je lako promijeniti, tako da je vaš račun i dalje aktivan i spreman za upotrebu.

Ograničenja registracije

Prema pravilima, uprava Favbet-a može pružiti određene istrage i inspekcije korisnicima i osobama koje žele otvoriti novi račun.

Ako je sukladno zakonu ili iz drugih razloga Favbet prisiljen odbiti otvaranje korisničkog računa za korisnika ili zatvoriti ponovno otvaranje računa za korisnika ili zatvoriti ponovno otvoreni račun zbog kršenja uvjeta, provodi se sljedeća kazna: sve prethodne oklade na računu mogu biti poništene po odobrenju Favbet-a, a korisnik gubi svaku stečenu pobjedu.

Također, korisnik mora izvršiti puni povrat sredstava povučenih od tvrtke na njegov zahtjev; bilo koji iznosi postavljenih oklada na događaje koji se nisu dogodili iz nekog razloga ili nisu završeni, mogu se vratiti na račun korisnika u sustavu Favbet.

Kako primati podatke o trenutnim bonusima i promocijama Favbet-a?

Registrirani korisnici mogu, prilikom registracije, odabrati opciju za zaprimanje obavijesti od Favbet-a (newsletter). Time ste pretplaćeni na informativne, uslužne i reklamne poruke, kao i najave Favbet-ovih aktualnih bonusa i promocija, što će vam omogućiti da ostanete u toku s novostima i obnavljanjem naše tvrtke.

Obvezujemo se da ćemo vašu e-poštu koristiti samo za slanje informativnih poruka s Favbet-a. Ako se želite odjaviti iz naše pretplate, to možete učiniti klikom na gumb za odjavu pretplate na bilo koju poruku od e-pošte.

Međutim, imajte na umu da odjavom od pretplate riskirate propuštanje ponuda, bonusa i drugih važnih podataka iz Favbet-a.

Problemi s prijavom

Što trebam učiniti ako zaboravim svoje korisničko ime?

Potrebno se javiti s mail-a s kojim ste se registrirali na: adresu [email protected], u kojem ćete navesti svoje ime i prezime te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.

Ako svi podatci budu točni, poslat ćemo vam poruku s vašim korisničkim imenom na e-poštu registriranu na vašem računu.

Što trebam učiniti ako zaboravim svoju lozinku?

Za promjenu lozinke posjetite našu internet stranicu. Kako biste zatražili novu lozinku, kliknite na odabir “Zaboravljena lozinka?” na vrhu početne stranice i slijedite upute.

Tvoj račun je blokiran

Favbet zadržava pravo blokirati pristup računu, ograničiti pristup Favbet-ovim uslugama i proizvodima te odbiti isplatu u slučajevima kad postoji sumnja da je korisnik unio lažne podatke.

Što trebam učiniti ako sam zaboravio svoje tajno pitanje ili odgovor na tajno pitanje

Ako ste zaboravili svoje tajno pitanje ili odgovor na tajno pitanje potrebno se javiti s mail-a s kojim ste se registrirali na: adresu [email protected], u kojem ćete navesti svoje ime i prezime, korisničko ime te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.

Što trebam učiniti ako sam zaboravio s koje e-mail adrese sam se registrirao

Potrebno je poslati e-mail na adresu: [email protected], u kojem ćete nam poslati vaše ime i prezime, korisničko ime te obostranu sliku ili sken osobne iskaznice.

Račun

Kako mogu pristupiti svom Favbet računu?

Morate se registrirati kako biste dobili pristup svom računu na Favbet-u. Nakon registracije unesite svoje korisničko ime i lozinku u područje za prijavu (u gornjem desnom kutu naše internet stranice) i kliknite gumb “Prijavi se”.

Verifikacija

Koje dokumente trebam poslati kako bi potvrdio svoj identitet?

Korisnik je potpuno odgovoran za točnost i ispravnost svojih osobnih i drugih podataka prilikom registracije na stranici Favbet.hr.

Za verifikaciju korisničkog računa potrebno je dostaviti obostranu presliku identifikacijskog dokumenta putem kojeg Favbet omogućuje verifikaciju (osobna iskaznica, putovnica ili iskaznica boravišne dozvole), te je uz navedeno potrebno dostaviti fotografije lica.

Verifikaciju je također moguće izvršiti u jednoj od naših poslovnica, predajom identifikacijskog dokumenta. U poslovnici korisnik može izvršiti verifikaciju isključivo za vlastiti korisnički račun.

Mogu li se kladiti tijekom procesiranja mojih podataka?

Ne, oklade je moguće postavljati nakon uspješne verifikacije korisničkog računa.

Uplate

Kako pravilno položiti uplatu?

Za početak igre na internet stranici Favbet trebate nadopuniti račun.

To možete učiniti odabirom platnih sustava: Aircash, Skrill, Neteller, A-bon, prijenosom s platnih kartica ili u poslovnici. Više informacija o nadopunjavanju računa putem ovih platnih sustava možete pronaći na našim stranicama.

Imajte na umu da nakon prelaska s internet stranice Favbet-a morate ući u vaš platni sustav i potvrditi plaćanje, i tek tada će se novac prebaciti na vaš račun.

Ako postoje bilo kakve poteškoće s nadopunjavanjem (uplatom), obratite se našoj korisničkoj podršci.

Zašto trebam pružiti podatke o bankovnom računu?

Korisnik se slaže da će Favbet-u pružiti podatke koji se odnose na njegov bankovni račun u svrhu prijenosa novca na račun korisnika prilikom klađenja.

Koliko dugo će trebati uplati da stigne na moj račun?

Ako se uplate obavljaju u Favbet poslovnici ili pomoću elektroničkih sustava plaćanja, novac će biti vidljiv na vašem računu čim Favbet zaprimi navedene uplate

  • novac će na korisničkom računu biti vidljiv odmah, ako je uplaćen u Favbet poslovnici
  • u slučaju elektroničkog plaćanja, na vrijeme obrade može utjecati banka ili platni sustav koje korisnik koristi.

Društvo nije odgovorno za neuspjeh u transakcijama ili za kašnjenje u upisu zbog promjene internih postupaka financijskih institucija koje sudjeluju u transakciji ili u slučaju neočekivanih okolnosti (kvarovi u kanalima za prijenos podataka, autorizacijski centri itd.).

Zašto se moja uplata nije pojavila na mom računu?

Problemi s nadopunjavanjem elektroničkim plaćanjem mogu se riješiti kontaktiranjem korisničke podrške Favbet-a. Potrebno je poslati što više detalja o pogrešci. Da bi postupak bio još brži, možete priložiti snimku zaslona pogreške na koju ste naišli.

Da li naplaćujemo dodatnu naknadu za uplate?

Dodatne naknade za uplate se ne naplaćuju.

Mogu li uplatiti novac s tuđe kartice?

Ne smije se uplaćivati novac na korisnički račun s tuđih platnih kartica.

Koji je minimalni i maksimalni iznos koji mogu nadopuniti?

  • Minimalni i maksimalni iznos nadoplate (uplate) ovisi o odabranoj metodi: Minimalna uplata putem platnih kartica je 1,00 €, a maksimalna uplata je 6.500,00 €.
  • Minimalna uplata putem Abon je 5,00 €, a maksimalna uplata po bonu je 50,00 €.
  • Minimalna uplata putem Aircash-a je 1,00 €, a maksimalni iznos uplate 1000,00 €.
  • Minimalna uplata u poslovnici je 1,00 €, a maksimalna uplata je 5.000,00 €.
  • Minimalna uplata putem Skrill-a je 5,00 €, a maksimalna uplata je 10.000,00 €
  • Minimalna uplata putem Neteller-a je 5,00 €, a maksimalna uplata je 10.000,00 €

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Da biste započeli igru na internet stranici Favbet, morate nadopuniti račun uplatom.

Novac možete uplatiti putem A-bon-a, bankovnim prijenosom putem platnih kartica, Aircasha, Skrill-a, Neteller- ili u poslovnici.

Više informacija o nadopunjavanju računa putem platnih sustava možete pronaći na Favbet internet stranici.

Gdje mogu vidjeti povijest mojih transakcija?

Možete ga vidjeti na svom računu klikom na “Stanje”, a zatim “Povijest transakcija”.

Mogu li prebacivati novac između svojih platnih sustava?

Nažalost, ne odobravamo transakcije između platnih sustava.

Isplata novaca

Pravila za isplatu novca

Korisnik može isplatiti novac pod sljedećim uvjetima:

  • sve prethodne uplate na računu korisnika odobrila je tvrtka i uplate su prošle bankovno plaćanje;
    korisnik nije osumnjičen za novčane prijevare;
    račun u potpunosti odgovara pravilima registracije.

Trenutno korisnici mogu uplaćivati sredstva pomoću raznih platnih sustava.

Favbet zadržava pravo blokirati prihvaćanje uloga i operativne aktivnosti.

Prije isplate zaposlenici tvrtke moraju provjeriti korisničko ime, datum rođenja kao i druge pojedinosti. U slučaju bilo kakvih odstupanja između stvarnih detalja i onih koje je dao korisnik, Favbet zadržava pravo zatvoriti račun i odbiti isplatu novca korisniku, osim ako ne dokaže identitet i ispravnost korisničkih podataka.

Uprava Favbet-a želi istaknuti da je krivotvorenje dokumenata protivno zakonu, a u slučaju da se korisnika sumnjiči da je krivotvorio ili koristio uređene kopije svojih dokumenata, Favbet zadržava pravo slanja takvih dokumenata odgovarajućem regulatornom tijelu.

Proigravanje sredstava

Sukladno našoj zakonskoj obvezi sprječavanja zlouporabe sustava i sprječavanje pranja novca sredstva uplaćena na korisnički račun služe isključivo za igru.

Korisnici su obvezni proigrati sredstva koja su uplaćena na korisnički račun. Favbet zadržava pravo blokirati određene platne sustave ili korisničke račune, u slučaju zloupotrebe uplaćenih sredstava i neproigravanja istih.

Isplatio sam novac, zašto još nije stigao na moj račun?

Isplata sredstava s korisničkog računa vrši se u roku od 24 sata i naglašavamo da prijenosi na bankovnu karticu mogu potrajati i do 3-5 radnih dana.

Prema pravilima, podizanje gotovine može potrajati i do 3 dana, no cilj nam je da to učinimo dostupnim u jednom radnom danu.

Koji je minimalni, a koji maksimalni iznos koji mogu isplatiti?

Minimalni iznos za isplatu ovisi o odabranoj metodi:

  • Minimalna isplata na tekući račun je 5,00 €, a maksimalna isplata nije ograničena.
  • Minimalna isplata u poslovnici je 0,01 €, a maksimalna isplata je 2.500,00 €.
  • Minimalna isplata putem Aircash-a je 1,00 €, a maksimalna isplata u jednom danu je 1.000,00 €.
  • Minimalna isplata putem Skrill-a je 5,00 €, a maksimalna isplata je 5.000,00 €.
  • Minimalna isplata putem Neteller-a je 5,00 €, a maksimalna isplata je 5.000,00 €.

Kako promijeniti broj računa u korisničkom profilu?

Potrebno je u korisničkom računu odabrati padajući izbornik "Novčanik" te zatim opciju "Isplata" gdje je moguće dodati novi IBAN broj koji želite koristiti pod stavkom "bankovni račun".

Isplata u poslovnici

Za isplatu u poslovnici potrebno je podnijeti zahtjev za isplatu na svom korisničkom računu i odabrati iznos koji želite isplatiti, te poslovnicu u kojoj želi isplatiti. Sustav će automatski generirati tajnu lozinku koju je potrebno predočiti pri isplati.

Kako bi isplata u poslovnici bila moguća, potrebno je predočiti korisničko ime, tajnu lozinku i osobnu iskaznicu.

Ukoliko ne izvršite isplatu u roku od 3 dana, zahtjev će biti storniran, a sredstva vraćena na korisnički račun.

Naplaćujete li dodatnu naknadu za isplatu?

Dodatne naknade za isplate se ne naplaćuju.

Mogu li obustaviti isplatu za koju sam napravio/la zahtjev na korisničkom računu?

Morate se obratiti našoj korisničkoj podršci i navesti razloge svoje odluke.

Naša politika protiv pranja novca

Prije prve transakcije korisnik je dužan izvršiti verifikaciju korisničkog računa, koja potvrđuje njegov identitet.

Uprava Favbet-a želi istaknuti da je krivotvorenje dokumenata protivno zakonu, a u slučaju da se korisnika sumnjiči da je krivotvorio ili koristio uređene kopije svojih dokumenata, Favbet zadržava pravo slanja takvih dokumenata odgovarajućem regulatornom tijelu.

Ako su uplate na račun korištene u drugu svrhu, osim oklada, casina i financijskih klađenja, tvrtka (posebno u slučaju sumnje u lažni promet novca) zadržava pravo otkazati bilo koju transakciju i naplatiti sve troškove nastale tijekom obrade.

Odgovorno klađenje

Odgovorno klađenje

Igre na sreću u internet casinu uglavnom se provodi u zabavne svrhe. Međutim, postoji određeni postotak igrača koji tijekom igre izgube kontrolu i racionalnost. Prije nego što počnete igrati, važno je shvatiti da se igranje ne može promatrati kao izvor prihoda ili sredstva za povrat dugovanja. Korisno je pratiti vrijeme i količinu novca koji se svakodnevno troši u online casinu.

Samoisključenje

Potrebno je u korisničkom profilu pod padajućim izbornikom „Odgovorno igranje“ odabrati stavku samoisključenje. Samoisključenje možete postaviti na 1 mjesec, 3 mjeseca, 6 mjeseci, godinu dana ili do opoziva. Tijekom trajanja samoisključenja neće biti moguće uplatiti sredstva na korisnički račun niti će biti moguće postaviti bilo kakve oklade. I dalje se možete prijaviti u svoj korisnički račun, izvršiti isplatu i pregledati podatke o Vašem računu. U slučaju da odaberete opciju „Do opoziva“ korisnički račun je moguće aktivirati tek nakon 8 dana od samoisključenja. Samoisključenje vrijedi isključivo za igre na sreću koje se priređuje putem interaktivnih prodajnih kanala on-line igranja (Internet).

Aktivacija korisničkog računa

Potrebno je poslati e-mail na adresu: [email protected] te poslati obostranu sliku ili sken osobne iskaznice sa popunjenim formularom za aktivaciju korisničkog računa. Korisnički račun se nakon 8 dana od odabira opcije „Do opoziva“ na vaš zahtjev može ponovno aktivirati.

Ograničenje uloga

Potrebno je u korisničkom profilu pod padajućim izbornikom „Odgovorno igranje“ odabrati stavku ograničenje. Ograničenje je moguće postaviti na uplatu, gubitak i ulog te je ograničenje moguće postaviti na željeni period i željeni iznos. Ograničenje je moguće promijeniti te će te ista moći i otkazati. U slučaju opoziva ograničenja, isto će biti opozvano nakon 24 sata kao i za povećanje limita ograničenja. Ograničenje uplata, uloga i gubitka vrijedi isključivo za igre na sreću koje se priređuje putem interaktivnih prodajnih kanala on-line igranja (Internet).

Pomoć za probleme s igrama

Ako mislite da počinjete trošiti više novca nego što si možete priuštiti, ili u slučaju da igre počnu ometati vaše uobičajene svakodnevne rutine, dobronamjerno vam savjetujemo da razmotrite nekoliko mjera koje vam mogu pomoći, kao što je postavljanje osobnih ograničenja na vaše igračke aktivnosti i traženje pomoći i podrške od pouzdanih nadležnih tijela.

Podsjetnik

Podsjetnik je stavka koja se odnosi na uključivanje podsjetinka na odabrani period.

Obavijest će se prikazati na kraju odabranog razdoblja te će te moći odabrati hoće te li nastaviti s igrom ili izaći iz nje.

Vanjska pomoć

Favbet podržava identifikaciju, prevenciju i liječenje problema s igrama na sreću i ima za cilj osvijestiti svoje korisnike o rizicima igrara na sreću i načinu sigurne ifre. Ako želite savjet i /ili podršku u vezi igara na daljinu ili ako ste zabrinuti zbog bliskog prijatelja ili člana obitelji, tada postoje razni kanali podrške kojima se možete obratiti za pomoć. Za više informacija posjetite internet stranice nadležnih organizacija koje pružaju podršku, pomoć i savjetovanje.

Sigurnost

Osobni podaci

Favorit sportska kladionica radi zaštite osobnih podataka nije dužna davati korisnicima na zahtjev podatke koji su vidljivi u korisničkom profilu te ima pravo odbiti svaki zahtjev koji se odnosi na informacije dostupne u korisničkom profilu.

Zašto mi treba osobna kombinacija pitanja i odgovora ?

Vaš odgovor na vaše pitanje nudi dodatnu zaštitu vaših podataka. Odgovor na vaše osobno pitanje tražit ćemo vas kad god zaboravite lozinku.

Kako zaštiti pristup na stranici Favbeta ?

Za zaštitu podataka računa potrebne su sljedeće mjere predostrožnosti:

  • Lozinku za svoj korisnički račun morate znati samo vi, i nitko drugi - čuvajte lozinku na tajnom i nepristupačnom mjestu kada se prijavljujete u račun na javnim mjestima s otvorenim pristupom internetu (internetski klubovi, kafići itd.).
  • Odjavite se prije odlaska, ne govorite nikome svoju lozinku, ne koristite je i ne spominjite u telefonskim razgovorima, e-pošti ili sms-u.
  • Morate se izlogirati sa stranice ako neka treća osoba koristi isto računalo; - ne koristite stare lozinke koje ste već koristili na drugim internet mjestima.
  • U vašoj lozinki pokušajte nužno koristiti i slova i brojke; - koristite najnovije antivirusne programe i uvjerite se da je računalo visoko zaštićeno od virusa prije nego što uđete na Favbet račun; - promijenite lozinku minimalno 2 puta godišnje (i više ako je moguće)
  • Pokušajte koristiti samo pouzdane i sigurne dodatke za vaš preglednik ili isključite potencijalno nesigurne dodatke

Izrada sigurne lozinke

Da biste stvorili sigurnu lozinku:

  • Koristiti velika i mala slova te brojke
  • Vaša lozinka treba sadržavati najmanje 8 znakova
  • Lozinka ne smije sadržavati riječi i simbole koji su izravno povezani s vašim osobnim podacima, poput imena, datuma rođenja, broja telefona, broja automobila itd.
  • Lozinka ne smije sadržavati imena tvrtki, grupa i uobičajenih pojmova - nikad ne stavljajte svoje korisničko ime u lozinku!

Mogući znakovi hakiranja

Odmah javite našoj korisničkoj podršci ako primijetite:

  • promjenu bilo kojih podataka vašeg računa koju osobno niste izvršili - svako kretanje novčanih sredstava ili operacije koje nikad niste osobno izvršili
  • primanje poruka ili obavijesti o promjeni zaporke koju niste zatražili Sve navedeno može ukazivati na moguće hakiranje vašeg računa.

Elektroničko poslovanje

U skladu s pravilima elektroničke trgovine od 8. lipnja 2000., koja su na snazi na cijelom području Europske unije, registracijom potvrđujete da:

  • ste dostigli minimalnu dob za sudjelovanje u igri u skladu sa zakonodavstvom države (obično 18 godina)
  • se slažete i prihvaćate opće uvjete za prijavu na Favbet stranici - vaše osobne podatke (podatke o registraciji, uplate/isplate, svaku okladu) čuva tvrtka i može ih se dostaviti na vaš zahtjev.
  • U pogledu sigurnosti, možete pregledati i promijeniti samo dio informacija na vašem profilu.
  • Promjena podataka pruženih tijekom registracije moguća je u odjeljku Postavke profila. Tu možete promijeniti i svoju lozinku.

Pravila korištenja web mjesta

Ova web stranica služi samo u privatne i nekomercijalne svrhe.

Upotreba web stranice u druge svrhe je zabranjena.

Nakon zaprimanja dozvole za pristup i korištenje web stranice, korisnik se slaže da će:

  • koristiti web mjesto u privatne nekomercijalne svrhe
  • ne koristiti www.favbet.hr za pružanje informacija o Favbet proizvodima trećim osobama
  • koristiti naziv Favbet, marku Favbet i sadržaj web mjesta Favbet samo u privatne nekomercijalne svrhe
  • na drugom mjestu ne prikupljati, kopirati, izdvajati i/ili prepisivati nikakve podatke/materijale s web stranice www.favbet.hr

Oklade na sport

Sport

Kako se kladiti?

  1. Da bi se mogli okladiti prvo se morate prijaviti ili registrirati
  2. Odaberite ponudu (SPORT ili UŽIVO)
  3. Odaberite željeni sport/ligu/događaj na koji se želite kladiti (nogomet, tenis,...)
  4. Nakon odabira događaja izaberite tip/tečaj iz razrade
  5. Odabrani događaj/tip pojavit će se na vašem listiću
  6. Unesite ulog (ulog ne smije premašiti maksimalni limit uloga)
  7. Pritisnite gumb "Potvrdi" pa zatim "Uplati"

Koji su tipovi listića?

  1. "Pojedinačni" listić je oklada na jedan događaj. Cilj je pogoditi ishod samo jednog događaja/utakmice koja je stavljena na listić
  2. "Kombinacijski" listić je klađenje na nekoliko događaja. Cilj je pogodit ishod svih događaje navedenih na listiću. Broj parova se može kombinirati po želji, a maksimalno ih može biti 30, odnosno 20 ako su svi događaji iz ponude "UŽIVO"
  3. "Sistemski" listić je vrsta listića u kojem je moguće kombinirati više događaja, a na takvim listićima je mogući dobitak čak i ako se ne pogode svi događaji. Iznos i broj dobitnih kombinacija ovisi o ulogu i odabranom sistemu. Maksimalan broj događaja koji se mogu odigrati u sistemskom listiću je 15. U sistemskom listiću možete odigrati i više kombinacije, npr. 1/4, 2/4 i 3/4

Koji je najniži i najviši limit uloga?

Minimalan ulog na okladu iznosi 0,5 €. Kladionica određuje limit uloga za određeni događaj. Ograničenja ovise o vrsti sporta, turnira i događaja. Kladionica zadržava pravo ograničiti maksimalni ulog bez prethodne najave igračima.

Minimalan ulog na loto listiću iznosi 0,2€. Kladionica određuje limit uloga za određeni događaj. Kladionica zadržava pravo ograničiti maksimalni ulog bez prethodne najave igračima.

Pravila klađenja

Sve oklade se prihvaćaju na temelju stvarnih tržišta klađenja koja su objavljena na web stranici FavBet na datum oklade i za vrijeme utakmice, osim ako nije drugačije navedeno u Sportskim pravilima. Oklade se prihvaćaju prije početka događaja, osim kod klađenja uživo. Postavljanjem odgovarajuće oklade, korisnik potvrđuje da ne zna ishod događaja na koji se kladio. Iznos uplate ne može biti veći od salda na računu korisnika. U FavBetu nije moguće igrati na kredit ili na dugove.

Pravila otkazivanja klađenja

  • U slučaju namještene utakmice, FavBet zadržava pravo obustaviti isplate oklada postavljenih na takav događaj te stornirati uplate na iste.
  • Isto pravilo primjenjuje se na dugoročne oklade: promjene u rasporedu igrača koje su se dogodile više od 25 sati nakon službenog završetka turnira ne uzimaju se u obzir i nemaju utjecaj na podmirivanje uloga.
  • Događaj se smatra prekinutim ako nije bilo odigrano potrebno vrijeme igre, čak i ako se rezultat kasnije potvrdi.
  • Oklade nisu važeće ako se utakmica nastavila od trenutka prethodnog prekida, a da isto nije spomenuto na stranici FavBeta.
  • Ako dođe do promjene formata sportskog događaja (utakmica, poluvrijeme, itd.), sve prihvaćene oklade ostaju valjane i potrebno ih je podmiriti.
  • Sve ostale oklade nisu važeće te će FavBet obavijestiti igrače o prihvaćanju istih na događaj sa promjenjenim formatom objavom relevantnih informacija na web stranici (npr. ako se u mečevima Davis Cupa format od 5 setova promijeni u format od 3 seta).
  • Ako su vremenska razdoblja s izmijenjenim formatom završena i nisu u suprotnosti s pravilima sporta (npr. nogometno poluvrijeme - 45 min., teniski set - 6 gemova, hokejaški period - 20 min., košarkaška četvrtina - 12 min.), oklade su valjane i potrebno ih je podmiriti.
  • Ako dođe do otkazivanja događaja, tada su sve oklade na isti poništene 25 sati od trenutka objave podataka. U slučaju da je ishod promijenjen ili poništen (protest, doping, itd.), početni rezultat određenog događaja smatra se valjanim i koristi se za podmirivanje oklade.

Uvjeti za povrat obračunate oklade

  • Ako je jedan ili više sudionika u meču pogrešno imenovan na tržištima klađenja (osim pogreške u prijevodu, npr. ako je naveden drugi tim/igrač prijavljenog turnira, umjesto traženog), sve oklade na taj događaj nisu važeće te se storniraju (isplata sa kvotom <1>).
  • FavBet zadržava pravo odrediti koji događaji spadaju u ovu kategoriju. Ako je rezultat završenog događaja poništen ili promjenjen od strane službenih organizatora natjecanja, bez obzira na razloge navedene u Pravilima FavBet-a, iste akcije se ne uzimaju u obzir i nemaju utjecaj na podmirivanje uloga.
  • Ako postoje nesuglasice u protokolima službenih web stranica, što je rezultiralo kontroverznim pitanjima, video arhiva ima prioritet u takvim slučajevima. Ako je događaj prekinut te nije završen 25 sati nakon što je počela, oklade na iste se storniraju iz kombinatora i sistema. Klađenje na ishod koji je jedinstveno definiran trenutkom otkazivanja (ishod prvog poluvremena, prvog gola, itd.) i dalje su važeće.
  • Za određena sportska natjecanja postoje iznimke kod klađenja. Za detalje pogledajte Pravila. Svaka oklada (uključujući klađenje uživo) postavljena na događaj čiji je ishod već poznat u trenutku kada je oklada postavljena, smatra se nevažećom i biti će stornirana.
  • Ako FavBet utvrdi da je korisnik svjesno stavio ulog nakon početka događaja, kladionica zadržava pravo poništiti okladu u roku od 3 dana nakon početka sportskog događaja.
  • Ako je oklada proglašena nevažećom, ista se smatra storniranom te se obračunava s kvotom <1>. U slučaju singl oklade, korisniku će biti vraćen iznos oklade.
  • U slučaju kombiniranih listića i sistema, ukupni koeficijent biti će promijenjen na odgovarajući način (u slučaju da je oklada nevažeća, kvota će biti jednaka 1, a kvote za ostale događaje ostaju nepromjenjive).
  • Kvote na kojima je oklada nevažeća uzimati će vrijednost <1> u svim kombiniranim listićima i sistemima.

Kada će se moja oklada podmiriti?

Nakon isteka sljedećih vremenskih intervala:

  • Za oklade iz ponude “Sport” čim se prikupe informacije iz službenih izvora (do 3 dana od trenutka završetka događaja).
  • Za oklade iz ponude “Uživo” je potrebno do 20 minuta od završetka događaja (u neočekivanim okolnostima, do 3 sata od završetka događaja).
  • Iznos dobitka se pripisuje računu korisnika do 10 minuta od trenutka potvrde oklade.

Gdje se vidi rezultat moje oklade?

Svaki igrač ima “Osobni račun” na kojem se pohranjuju sve informacije o aktivnostima u posljednjih 90 dana, uključujući nezavršene oklade.

Slučajno sam uplatio okladu, da li je mogu otkazati

Nažalost, oklade nije moguće otkazati.

Mogu li otkazati okladu prije početka utakmice?

Prema pravilima naše tvrtke, nije moguće otkazati okladu.

Oklade uživo

Uživo

Kako igrati UŽIVO?

Nakon prijave kliknite na tipku "Uživo" pa odaberite sportove/događaje/tečajeve koje želite odigrat.

Promjena tečajeva u okladama uživo

Tečajevi na oklade uživo konstantno se mijenjaju kao rezultat događaja tijekom utakmice.

FavBet čini sve kako bi osigurao da su podaci prikazani za događaje uživo (rezultat, vrijeme igre, statistika timova/igrača, itd.) točni.

Prikazani podaci su informativnog karaktera. Oklade nije moguće poništiti kao rezultat pogrešno prikazanih rezultata. Kod klađenja uživo, igrač može odabrati jednu od sljedećih opcija:

  • Upozori na sve promjene tečajeva
  • Upozori samo na niže tečajeve
  • Ne upozoravaj na promjene tečaja

Date opcije određuju hoće li oklada biti prihvaćena tijekom obrade s obzirom na promjenu tečaja.

load